ثبت نام کنکور آغاز شد

پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی

با یک تماس ثبت نام و قبولی

توجه !! توجه !!

برای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی کلیک کنید.

آمادگی برای کنکور را قبل از شروع سال دهم شروع کنید.

تماس بگیرید و همین امروز ثبت نام کنید.

09390908614

پیشنهاد ویژه طرح VIP

قبولی تضمینی پزشکی دندانپزشکی و داروسازی

والدین و داوطلبان گرامی به جای آنکه هزینه های بسیار زیادی را برای تحصیل  رشته های تاپ علوم پزشکی در خارج کشور صرف کنید و برای جلوگیری از خروج ارز با این قیمت بالا بهتر است در یکی از طرح های ما ثبت نام کنید و در ایران و در کنار خانواده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنید. خانواده هایی که توانی مالی بالایی دارند و دوست دارند فرزندشان  در رشته های تاپ پزشکی تحصیل کنند، می توانند یکی از طرح هایی تضمینی ما را انتخاب کنید.

 

جهت ثبت نام  طرح قبولی همین امروز تماس بگیرید. 

  09390908614

داوطلبان، والدین و دانش آموزان عزیز دهم  یازدهم دوازدهم دواطلبان کنکور

جهت ثبت نام تماس بگیرید.

آموزش مفهومی با یادگیری سریع ، مشاوره و برنامه ریزی درسی از دبیرستان تا کنکور

دانش آموزان و کنکوری های عزیز زمان زیادی را هر روز مطالعه می کنید اما در آزمون ها هنوز ترازتان پایین است و پیشرفتی ندارید. هنگام مطالعه تمرکز کافی ندارید. کتاب های آموزشی و DVD و منابع مختلفی را خریده اید و کلی هزینه کرده اید اما هیچ افزایش درصدی در آزمون های آزمایشی ندارید !! یا زمان زیادی از تحصیل و کنکور دور بوده اید و اکنون نمی دانید از کجا و چطور مطالعه کنکور را شروع کنید!!! والدین عزیز و داوطلبان کنکور نگران نباشید تا زمان کنکور با شما خواهیم بود و همه ی آنچه را که شما برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید به شما خواهیم داد. اکنون تماس بگیرید و در طرح قبولی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ثبت نام نمایید.

آموزش مفهومی با یادگیری سریع درس ها، مشاوره و برنامه ریز ی کاملا دقیق ، برگزاری کلاس های آموزشی و رفع اشکال درسی، آموزش تفکر طراحان سوالات کنکور سراسری و نحوه خواندن درس ها با تفکر و دید طراحان کنکور سراسری اخیر برای قبولی در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی،  زمان به سرعت پیش می رود. بهترین ها را فقط از ما بخوهید همین الان تماس بگیر و در این طرح ثبت نام کن.   

       09390908614      

جهت ثبت نام همین امروز تماس بگیرید.

قابل توجه پدران و مادران محترم و دانش آموزان متوسطه اول و دوم (دهم ، یازدهم و دوازدهم)

طرح های آموزشی ، مشاوره ای و برنامه ریزی کنکور مختص دانش آموزان دوره متوسطه اول و متوسطه دوم، والدین گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تماس بگیرید.

   تلفن تماس:  09390908614

توجه توجه

والدین محترم ، دانش آموزان عزیز و داوطلبان گرامی، جهت رفاه حال شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا برای طرح های ثبت نامی شما تخفیف بسیار ویژه ای برای شما در نظر بگیریم . از این فرصت بی نظیر استفاده کنید برای ثبت نام  همین امروز تماس بگیرید.

بهترین و برترین آموزش مفهومی با یادگیری 100 در همان روز آموزش ، مشاوره و برنامه ریزی کاملا فوق تخصصی بر اساس تفکر طراحان کنکور سراسری اخیر برای قبولی در رشته های:
پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی 
جهت قبولی در رشته مورد علاقه خود همین امروز تماس بگیرید و ثبت نام کنید

دانش آموزان و داوطلبان گرامی زمان به سرعت می گذرد از این فرصت بی نظیر بهترین استفاده را کنید . قبولی در بهترین رشته ها منتظر شماست. همین امروز  ثبت نام کنید تا قبولی خود را تضمین کنید.

طرح های ویژه مختص همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور و کارمندانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند.

جهت اطلاع از شرایط طرح ها لطفا به منوی طرح ویژه تیزهوشان و یا فرهنگیان و .. مراجعه کنید . جهت ثبت نام در هر یک از طرح ها هرچه زودتر با ما تماس بگیرید.

دانش آموزان و داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که  کتاب، جزوه، DVD و یا هر منبع آموزشی دیگری را تهیه نکنید. زمانی که ثبت نام خود را انجام دهند بهترین منابع مورد نیاز برای قبولی شما معرفی و ارائه خواهند شد. می خواهی در رشته های تاپ پزشکی قبولی شوی پس باید همین الان تماس بگیری و ثبت نام کنی.

زمان به سرعت می گذرد برای آینده خود برنامه داشته باشید تا به هدف خود برسید ما شما را در این راه کمک می کنیم تا به رشته دلخواه خود برسید. 

تلفن تماس : 09390908614

 توجه توجه !!!!

فرهنگیان محترم و دانش آموزان مدارس تیزهوشان و استعداد درخشان، طرح های بسیار ویژه برای شما داریم لطفا به صفحه منوی طرح ویژه فرهنگیان و طرح ویژه تیزهوشان در  منوی اصلی مراجعه کنید. فرصت محدود است لذا همین امروز ثبت نام کنید.

کارمندان عزیز برای شما هم طرح ویژه ای در نظر گرفته شده است .

جهت ثبت نام  همین امروز تماس بگیرید.

دانش آموزان و داوطلبین محترم برای ثبت نام در طرح قبولی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره و ثبت نام

الان تماس بگیرید.

یادگیری آسان و مفهومی درس ها ، مشاوره و برنامه ریزی درسی از دبیرستان تا کنکور و در نهایت قبولی در رشته های تاپ پزشکی با

آکادمی کنکوری صد (Konkuri100)

   تلفن تماس : 09390908614